Netværksmøde: Vejen til værdi og synlighed i messejunglen

Udbuddet af job- og karrieremesser er stort. Store, små, lokale, nationale, internationale, branchespecifikke, kommercielle, offentlige, digitale eller fysiske. Mulighederne er mange: Men hvordan finder man den rette vej for virksomhedens messeaktiviteter i denne jungle af tilbud og muligheder? Det får deltagere i work-live-stays employer branding-netværk tips og inspiration til på næste netværksmøde.

Torsdag den 27. august inviterer vi til sjette netværksmøde  i det syddanske netværk om employer branding, hvor vi sammen henter inspiration og ny viden til at styrke virksomhedens position som en attraktiv arbejdsplads.

Dagens program

På dagen deltager Workindenmark, som vil fortælle om deres erfaringer med at deltage på internationale messer, og hvordan de hjælper danske virksomheder med at komme ud over rampen med deres jobopslag.

Samtidig har digitaliseringen har fundet vej til jobmesserne, og vi sætter spot på muligheder og begrænsningerne ved at lade de klassiske messestande flytte ind i et online univers. Fra work-live-stays side deler vi ud af erfaringer med at repræsentere syddanske virksomheder på digitale messer, og Mikkel Thorup Pedersen fra Graduateland kommer derefter og giver flere billeder på, hvad det kræver af jer som virksomheder for at deltage og få det maksimale output fra digitale messer.

Kl. 12.00: Frokost og netværk (obs – separat invitation er sendt ud)

Kl. 12.30: Fagligt program

  • Internationale jobmesser v. Berith Findstrup Madsen fra Workindenmark
  • Erfaringsopsamling fra en digital udstiller v. Kirsten Bøjler Dall fra work-live-stay
  • Sådan agerer du udstiller i det digitale univers v. Mikkel Thorup Pedersen fra Graduateland

Kl. 15.15: Evaluering og opsamling

Kl. 15.30: Tak for i dag

Vi glæder os til at se jer!

Deltagere

Deltagerne inviteres direkte.

Netværket er et fagligt, lukket netværk for medarbejdere i work-live-stay’s medlemsvirksomheder og testvirksomheder i projekt Moving Global Talent, som arbejder helt eller delvist med employer branding. Det er femte gang, at deltagerne mødes i netværket, som tidligere har arbejdet med emner som strategier for employer branding, employee advocacy og fastholdelse.

Netværket er en del af projekt Moving Global Talent, som støttes med midler fra Den Europæiske Socialfond.