Netværksmøde: Kernefortællingen som vej til autencitet og synlighed

Hvorfor er vi sat i verden? Hvad står vi for? Hvad gør os unikke? Kernefortællingen er historien, som jeres nuværende medarbejdere kan genkende sig selv i, og som potentielt kommende medarbejdere kan købe ind på. Kom til dette netværksmøde og hent inspiration til arbejdet med din virksomheds kernefortælling fra Danmarks hurtigst voksende e-handelsvirksomhed Sinful samt kommunikationsbureauet Publico.

Torsdag den 30. januar inviterer vi til femte netværksmøde i det syddanske netværk om employer branding, hvor vi sammen henter inspiration og ny viden til at styrke virksomhedens position som en attraktiv arbejdsplads.

Med afsæt i konkrete erfaringer fra Sinful og Publico samt praktiske værktøjer sætter vi denne gang spot på synlighed og veje til at koble virksomhedens kernefortælling og “WHY” ind i arbejdet med at tiltrække potentielle nye kandidater.

Se dagens program nedenfor. Inden netværksmødet opfordrer vi netværksdeltagere til at overveje:

  • Din virksomheds kernefortælling
  • Hvilke praktiske erfaringer I selv har med at aktivere fortællingen over for de rette kandidater.

Vi inddrager og lærer af hinandens erfaringer på netværksmødet.

Netværket er et fagligt, lukket netværk for medarbejdere i work-live-stay’s medlemsvirksomheder og testvirksomheder i projekt Moving Global Talent, som arbejder helt eller delvist med employer branding. Det er femte gang, at deltagerne mødes i netværket, som tidligere har arbejdet med emner som strategier for employer branding, employee advocacy og fastholdelse.

Deltagerne inviteres direkte.

Vi glæder os til at se jer!

Netværket er en del af projekt Moving Global Talent, som støttes med midler fra Den Europæiske Socialfond.