Netværksdeltagere fik nye tips til LinkedIn-værktøjskassen

20 glade deltagere gik hjem med ny inspiration og værktøjer til at puste liv i virksomhedssiden og engagere medarbejderne i virksomhedens liv på LinkedIn på netværksarrangementet “Virksomhedssiden på LinkedIn – støvet eller stylet?”. Arrangementet blev afholdt i Aabenraa i et samarbejde mellem work-live-stay, Business Aabenraa og H-P. Therkelsen.

Med flere end 500 millioner brugere på verdensplan og 2 millioner danske profiler er LinkedIn en guldgrube for alle, der vil skabe vigtige touch points med de bedste talenter, som kan gøre forskellen for din virksomhed nu og på sigt.

Det gav vores helt egen LinkedIn-maestro (og i al beskedenhed en af landets førende LinkedIn-eksperter) Tonny Mikkelsen konkrete tips til, hvordan man som virksomhed kommer i gang med og får medarbejdere til at engagere sig i.  Deltagerne fik eksempelvis tips til at:

  • Skabe ørenlyd og få de gode historier ud at leve på LinkedIn
  • Kommunikere om virksomhedens værdier og image
  • Målrette dine aktiviteter mod de rette talenter
  • Aktivere medarbejdere som ambassadører for virksomheden (din næste medarbejder findes ofte i deres netværk!).

Tonny udtaler:

”En fed dag med god stemning, masser af sparring på tværs og allerbedst; deltagerønsker om at fortsætte arbejdet i en netværksgruppe, som faciliteres af Business Aabenraa”.

Tak til de oplagte deltagere og til Trine Søgaard Knudsen fra Business Aabenraa og Inken Thaysen Dam fra H.P. Therkelsen A/S for et godt arrangement.

Se Tonnys slides:

Se billeder fra dagen herunder: