Seminarrække om strategisk HR: Medarbejdere til (frem)tiden

Arbejder du strategisk med HR? Deltag i denne seminarrække og få redskaber til at arbejde strategisk med rekruttering og fastholdelse af kvalificeret arbejdskraft. Du får også mulighed for at deltage i netværksdage med andre virksomheder, som oplever de samme udfordringer som dig.

Kom med på dette tre-dages seminar, og udvikl dine kompetencer inden for HR, employer branding og meget andet. Du får fx svar på:

  • Hvordan får I den rigtige arbejdskraft?
  • Er der gode karrieremuligheder hos jer?
  • Er I gode til at fastholde de bedste talenter?
  • Ved I, hvad en højtuddannet kan gøre for jeres virksomhed?
  • Er I synlige nok overfor nye kandidater?

Hvorfor strategisk HR?
Kvalificeret arbejdskraft er afgørende for at sikre varig vækst og udvikling. Men kampen om de dygtigste talenter og nøglemedarbejdere bliver hårdere dag for dag. Derfor skal også mindre virksomheder arbejde proaktivt med kompetenceudvikling- og forsyning.

Jeres HR-ansvarlige får mulighed for at deltage i et intensivt forløb, som adresserer udfordringerne med at skaffe den arbejdskraft, lige netop jeres virksomhed har brug for. Både i dag – og i fremtiden.

Ud over selve kursusdagene, får I tilbud om at være med i et udviklende netværk med ligesindede virksomheder som sparringspartnere.

Seminaret har særligt fokus på:

  • Rekruttering
  • Forsyningskæder
  • Talentudvikling

Hvordan kommer I med?

Forløbet henvender sig til små og mellemstore virksomheder i Syddanmark, der kan blive partner i KOMPAS-projektet. Det vil sige private virksomheder med max 250 ansatte. Det er gratis for virksomheder at være med. I skal blot investere tiden samt interessen i at udvikle HR-funktionen. Der vil være enkelte deltagerforudsætninger, som hurtigt kan afklares ved et kort møde.

TILMELD DIG HER

 

Kompetenceudviklingsseminarerne om HR afholdes i et samarbejde mellem Syddansk Universitet, Trekantomraadet Danmark og work-live-stay southern denmark:

      

 

En del af projekt KOMPAS med støtte fra EU’s socialfond og Syddansk Vækstforum.