Hvis du vil styrke din virksomheds brand kræver det involvering af dine medarbejdere

work-live-stay southern denmark inviterer i samarbejde med SE til netværksmøde, hvor du kan få styrket dine kompetencer inden for medarbejderinvolvering på de sociale medier. Hans Tosti, der er Head of Social hos Dansk Supermarked, deler ud af sin viden.

Hans Tosti er et velkendt ansigt inden for social media business, og han har arbejdet med sociale medier lang tid før vi begyndte at snakke om Facebook. Hans drive og store passion er at skabe relationer mellem mennesker (og brands) online.

På dette netværksmøde deler Hans Tosti ud af sine erfaringer og smitter jer med sin passion. Han er i dag ansvarlig for Dansk Supermarkeds Social Business strategi, og vil underholde med historien om DSG’s social business strategi: Hvordan kom den i stand, hvilke overvejelser og opdagelser blev der gjort undervejs, og hvordan er udrulningen sket.

Employee advocacy på alle niveauer er en stor del af strategien, og Hans Tosti deler nogle af de tips og tricks der skal til for at have succes med at skabe gode ambassadører blandt sine medarbejdere.

”Jeg er meget optaget af employee advocacy, og af at få aktiveret så mange af mine ca. 50.000 kolleger, som muligt”

– Hans Tosti, Dansk Supermarked

 

work-live-stay inviterer til netværksmødet i samarbejde med SE.

 

Finansieret af Syddansk Vækstforum

 

Download invitationen her